Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
call centrum, očkovanie
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: ilustračné, Gettyimages
6. augusta 2021 Ministerstvo zdravotníctva od Zdravotnickespravy.skSITA

Chcete vedieť, či je pre vás očkovanie vhodné? Spýtajte sa priamo lekára, nie na call centre

Ministerstvo zdravotníctva upozorňuje, že vhodnosť podania vakcín nemôžu posúdiť operátori call centra.

Mnoho lekárov je pre koronavírus vyťažených alebo čerpajú počas leta dovolenku, čo je dôvodom, prečo mnoho ľudí siaha po telefonickej rade.

Hoci ide o callcentrum Ministerstva zdravotníctva alebo Národného centra zdravotníckych informácií, operátori nemôžu klientom pomôcť. Obrátiť sa musia na svojho všeobecného lekára alebo špecialistu.

„Ak pacient požiada svojho lekára prostredníctvom elektronickej komunikácie (napríklad email) o vyjadrenie sa k vhodnosti očkovania, je možné v istých situáciách zaujať stanovisko aj uvedenou formou. Samozrejme, očkovanie sa riadi stavom pacienta pred samotnou aplikáciou vakcíny,“ vysvetlila hlavná odborníčka ministerstva Adriana Šimková.

V určitých prípadoch môže lekár vystaviť potvrdenie o dočasnej alebo trvalej kontraindikácii očkovania proti koronavírusu.

Sledujte novinky zo Zdravotníctva na Zdravotnícke správy - Zdravoteka.sk, Farmaceuti na Slovensku - Zdravoteka.sk, Zdravotné sestry - Zdravoteka.sk, alebo ich odoberajte cez e-mail.

K téme

Bezplatné novinky zo Zdravotníctva raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.